Friday 12 August 2011

Fossil SALE!!!

Thanx kepada MAN....sbb kau berjaya buat kita bertiga jadi ghuper beruk kepanasan di Menara Atlan!!!... letey siottt...tp hati gumbiraaaa sbb dapat benda yg diidamkan....the best part ialah apabila benda yg nak tuh mmg tinggal TTTTUUUUU jer sejibik...bwaahahahahahah senangnya hati betaaa raja kapppooorrrr!!!

Okeyh...jujur cakap mmg berhimpit-himpit ialah benda yang PALING MENYIAMFAHH dalam idup...tapi mmg ada sesetengah kes terpencil yg mendorong kepada  "aku x kire...himpit pun himpit laaaa...asalkan aku dapat..."hehehee....wey...aku bukanlah x suka berhimpit sebab aku jenis kontrol ayu ker kontrol cool ke hape....tp aku paling tak suka kalau mcm berlaga 'aset'....siyesss....geli weyhhh....nak nak kalau mcm terberlaga dgn yg bukan sejenis....cthnyer...masa nak gi tgk bola Mas vs Sing haritu....mcm kena naik train....hambikk....mmg pipiku di pipimu weyyyyy.....pastu pipimu itu pulak pipi berdakiii...hadoiiiiyaaaiiii....kembang gila tekak....mmg hilang brutal aku....kaku jerlah gamaknyerr....belum lagi adegan peluk memeluk...heheeheh...tp so far nasib la kalau acara berhimpit ni mmg si ecah lah geng aku...so gamaknyer peluk memeluk sesama kitaorg la disitu....hahahahah.....nasib ko lah chahhh.....apa lg ehhh....haaaa....ni lah diaa....td mcm berduyun aku benda aku nk tulis....kau borak mmg terel soe....kalau buat karangan kau mmg ke parit!.....ahahahhahaaha...dddaaa~~

p/s: Tahun depan aku nk gi Fossil Sale lg!!!!himpit pun himpit arrrr....



2 comments:

  1. oi..oi...oli bulan 10 nk balik mesia.. die kata fossil murah2..pe lagi p order..haha..

    ReplyDelete