Tuesday 16 August 2011

now i am thinking....

Okeyh....sangat bersetuju...bahawa FB boleh mendorong ke arah penambahan dosa....yerla....bila kau tgk gambar yang mcm sakit mata hitam kau tgk....terus mcm..."gila apa gmbo mcm ni".....bila kau tgk dia letak status yang gila takbur....terus mcm.."poyo sehh"....bila kau tgk dia up gambo beli mcm2 menatang...kau terus mcm..."siot arr...mcm bagus"....so...kesimpulannya...mmg betullah manusia ini mmg ada perasaan senang tidak berpuas hati...okeyh...rasanya mcm semua yg telah disebut kat atas tuh pada aku mcm...normallah tuuu.....tp ni ada 1 benda yang paling membuatkan aku berpikir...situasinya begini....

time nak gi oversea---->terus tkr current location iaitu bumi omputih
bila dh balik Malaysia negara tercinta ------>lokasi tetap di bumi omputih.....

mind ur own business soe! Baik!saya faham....tp apabila berkenaan negara aku rasa mcm cukup annoying kowttt.....kau kat luo tuh berapa lama jer do.....tp mcm sampai berkurun current location kau negara org...kau boleh update segala info pasal kau....tp tanggg tuuuuu kau x tukar2....dulu memula aku siap ingt eh!dia ni kat sini lg ke? padahal kau dh kt sini dh pownnn.....kesiannn~~paling kesian....Malaysia ada rakyat mcm kau...ahhahahaha.....kesimpulannya aku nk masih berpikir....apakah maksud owner FB tersebut???jgn sebok hal org soe!....hahahahahaha

p/s: I am proud to be Malaysian....







No comments:

Post a Comment