Friday 14 October 2011

E.c.A.h aka Si Sengal

hari ni mahu bersyahdu syahdan....heheheh....mau buat entry ni sbb mcm maw flash back cerita lama.....
pada 2009....adala sorg minah ni....dia baru report duty kt office aku...n pastu dpt tau rupanya dia ni kawan bdk opis aku....tp time tuh bkn bdk opis aku yg sibuk nk tunjuk dia jalan gi bilik bos ke hape...tp aku yg sebok...mcm ckp cmni:"meh lah ikut saya...saya tunjukkan bilik bos.."...hehehe...minah ni sengih jer la...then aku masuk bilik...x lama pastuh.....aiiiikkkk????dia boleh masuk bilik aku semula...ala...mcm kau halau kucing...memula kucing tuh blah...tp pastuh...nyeng nyeng nyeng dtg lenggang kangkung dtg ikut kau....hah! mcm ni lah minah ni....tetibe jer masuk balik bilik aku....aku pun mcm...hurmm takperla..dia ckp bos aku suruh dia jumpa haku.....HAAAAIIIKKK???lg la aku pelik....tp mcm takperla suruh jerlah dia duduk....
Lepas jer hr tuh....aku dgn minah ni mmg gitu2 jerla....aku kalau takat tego2 boleh la...tp kalau mcm nk kawan lelebih mcm berat sikit....tp masa memula masuk opis ni...mmg aku x kuar lepak ke apa ke...sbb takde geng yg best!...hehehe...ditambah aku mcm takut skit nk rapat dgn org...sbb mengenangkan mulut aku ni lajuuuuu jeee kalau gurau gurau....hehehe....
okeyh...lepas tu..mcm ada lah sehari tuh minah ni ajak mkn sama.....mcm tuh jer la...pastu...lelama lelama....mcm...eh!!!terrapat....yerla....dh jumpa geng mencekik...lama2 jd rapat arrr...hahahaha...so...mmg rapat la....sampai lah...pada tahun ni....2011...she got new offer....n she left me here....~sob....sob~~....
Frankly...kitaorg berkawan mmg ada gaduh2 bagai...tipuuuu arrr kalau x de sentap sentap nyah niiii....dh nama pun manusia biasa kannn....tp mcm...kitaorg jenis yg malas nak layan...minah ni pulak stok muka tempe skit...dia uat derk jer kalau aku marah ke haper ker....ditambah dgn mmg aku suka merajuk!hahahahah...kau mmg mcm haram soep!..hahhaha....aku pulak...lepas semalaman tido...pastu terus ok....so mcm kitaorg mmg x der lah nak gaduh lama.....
selalunya...kitaorg mmg akan ketawa bahak2....sampai air mata keluo...pastu ckp "cilake lah kau doooo...."mcm tuh jerla.....dulu time kitaorg single...ecece single....mmg inbox penuh kowttt nama minah ni jeee.....pastuh hambik kena delete bagai....hahahha..kirenya stok mcm msg dgn boipren arrr...padahal sesama kitaorg jer...padahal dkt opis dh jumpa....ok lupa nk bgtaw...kitaorg kirenye mcm sempat dok 1 opis tuh dlm beberapa bulan arr...kirenya.. walaupun duduk sama opis....lps makan...chatting...pastuh mcm gi bilik dia takpun dia gi bilik haku...sambung cerita...balik umah men msg!WUTTHEE......sumpah cm lesbo doe!..yg best pastu mlm boleh kuar lg....
She is just like a sister for me....sbbnya....mmg aku suka cerita semua benda dgn dia....hahahaa...aku x kirelah dia suka dgr ke x...kau kena dgr jugak!!...hahaha...padan muker....padan muker....
nk citer apa lg eik....kesimpulannya lepas ni aku gerak sorg arr...kalau ada masalah kena mcm tepon arrr.....tp nak buat apa...rezeki dia bukan dkt sini.....takperlaaa......
akhir kata...semoga beliau sentiasa happy....aku x kisah kalau dia nnt boleh jumpa kawan yg lg bgs dr haku yg ntah hapa2 ni...as long as she happy.....:)
chah!kalau saper buli kau...kau bgtaw haku.....*kepal2 penumbuk.....

No comments:

Post a Comment