Sunday 16 October 2011

You Are Freak!

okeyh...aku dh activate balik FB...tp mcm x lah aktif gila mcm dulu sgt kowwwwwwwwwtttt.....dulu mcm lepas jer g mana2 event ke mesti terus up gambo...kali ni mcm taklah!
last up gambo...ditujukan utk ecah....sbb mcm sentimental sgt ecah nak blah...hehehe..so kalau sapa yg rasa mcm jijik tgk gmbo tu..hahaha...ada ku kesah??
okeyh...ni nk cerita pasa ada sorg mamat ni....
yerp...dia dlm fb list aku...actually mcm ikutkan hati mmg dh unfriend jer....tp bila pk balik...kang unfriend mcm x tau pulak dia nyer hati busuk lg...hahah...sebok!
ok...mamat ni dia kirenya 1 batch lah time belajar dkt UiTM dulu...tp dia ni mcm kire dh tua...pastu tetibe sambung belajar....
ok...bukan nak kata apa...tp mamat ni mmg gebang gila vavas nyer....dulu mcm pernah ada org ckp kt haku...dia sambung master dkt UiTM tp dok kutuk2 lecturer UiTM...konon semua x bagus....ekceli dia dok kutuk member2 kitaorg yg terus sambung pastu terus jd lecturer....well...pada pendapat aku...ds guy shouldnt behave like ds lah kowt....sbbnya senang ajer...kau kutuk gila vavas....tp yg kau dok sambung kt UiTM tuh awatnyer??bozo lah kau mat!...
yg bestnyer...kalau tgk dia up status FB..jenis yg sgt suka point salah org...takpun sgt suka point kelemahan org..paling tak pun...sgt suka up diri sendiri....mmg shilake....
mcm mana nak ckp eyh....pada aku...mana2 office kau masuk mesti ada kelebihan n kelemahan sendiri.....apa pun terpulang pada individu......mamat ni kang aku tanya pasal environment....harus kau nganga nak jawab kang...so...kesimpulannya senang ajer....
jgnlah dok ckp org tuh x bgs...sektor ni x bagus....n KAUUUUUU JER YG BAGUSSSS!!...yag paling best.....aku sumpah x pernah tau wujudnya company kau tuh weyhhh....bwhahahaha....kesiannn........
sgt berharap agar Tuhan memberi petunjuk kepada beliau...agar berhenti lah bersombong bagai!!!......nak muntah siot....

2 comments:

  1. pst...pst....siapa mamat ni weih..asal aku cam tak perasan kewujudan dia...hahahhaa...

    ReplyDelete
  2. waaa soyee ko dah mulo menulis....ahahaha....

    ReplyDelete