Wednesday 2 November 2011

~otak jem~

paling x suka buat audit ialah...otak jem!
balik rumah terus membongkang.....nak mandi pun siyes x larat....bgn semula mandi...baca buku skit...membongkang balik!....otak terbako....
nak dijadikan cerita....semalam 1st day audit....Leader aku terlambat...siyes...knowing him yg mmg sgt komited...i believe dia mmg x sengaja...sbbnya....dia naik public transport!!!...lambat almost sejam....pastu...auditee...x senang duduk...sekor2 kompelin dekat kitaorg si anak2 buah.....memuler aku diam jer...pastuh....aku ckplah kt sorg mamat ni...."Takperla....for those yang bz yg ada kerja...its okeyhla..x payahlah join....mintak wakil jer pun dh boleh....."yg best....sorg member group aku pun boleh join ckp.."there is no one day we dun have work to do"dlm volume yg perlahan...hahahahahha......sekali...hambik!!!!!rupernyer dia BIG BOSS kt situ.....tp bila pk2 balik...aku x rasa aku kurang ajar kowt...yerla betulla....benda unexpected kot...so nak setelkan masalah....sapa yg mmg bz bebenor tuh...silalah balik ke opis memasing...nnt kalau diperlukan kitaorg pggl lah kann...hahahaha....plus...i am not the timbalan or wut so ever okeyh!....so, takkanlah nk sesuka hati buat opening....plus...mmg group ni x ada TIMBALAN...so, hr ni gi audit balik....ada 2 projek jer nak buat...pastuh malas den maw layan dah...:)

No comments:

Post a Comment