Thursday 29 September 2011

cerita yang menyebakkan

aku bukanlah mereka yang hantu drama melayu....prefer to watch drama cina kowt...sbb mcm rasanya drama cina ni dia lebih kpd mcmmana nak kaya bagai...bwahahahah....pastuh mcm aku kurang sikit nak emosi kalau tgk drama cino....yerla...dh tau bukan bangsa aku....yezzaa...
Tp bukanlah bermakna aku pangkah drama melayu...yerla...agak bengkerk juger tgk org kita sndr dok sebokkk cr salah citer melayu....mcmlah takder citer omputih tuh yg bangang gila....yg ntah apa2...ok2....berbalik kpd tajuk post hari ni.....ni nak cerita...aku ni kalau ptg mmg melanguk kat umah...nk jogging dr hr ke hr x ler gi jugak...so...mengambil keputusan menternak lemak di rumah sambil tgk apa ajer citer yg kt tv tuh ha....umah sewa aku x ada astro bagai....yerlah...kau kuar umah pun matahari x nampak lg cahaya...balik pun...matahari tggl sisa2 jer cahaya...lg mau astro...so mcm...tgk jerlah apa jer yg ada kt tv...kena pulak tv kt umah yg old skul tuh tv 3 jer yang terang tang tang tang.....so mmg lebih prefer tgk tv3...ok....dan itu...skrg ni musim citer soffiya pulak kt tv...
memula tgk cerita soffiya ni...gila seh....otak terus mcm pusing....terus pening....malam terus tido...sbbnya...mcm pada aku mcm heavy..ish ish ish..pastu mcm kesian yang amat.....woooooo~~pastu episod 2....aku totap tgk...tp slow kan suara...baca subtitle...hahahha...dh ghuper org Tibet tgk citer melayu yg kena baca subtitle....heheheh...aku x kire..asalkan aku x dgr dia menjerit bagai...tuh dh kira bagus...x lah aku stress sgt....sampailah....apak dia yg mcm haram hawau tuh kena bunuh..barulah aku tgk citer ni dgn normal.....hehehehehehe......hatoiii....masalahnya...episod semalam....bleh pulak aku tersgt sgttttttt sayu hatiiiiiiii........gila do....aku bygkan....kalaulah idup aku...aku x de sesaper...pastu org yg aku syg pergi dulu...huisyh!!!...maw x meruntunnn....kesian gila kowt....wooooo~~~haippp!!!!lelebey kau soep!!......so, kesimpulannya...pada aku tiz ni mmg terelllll gila berlakonnn....she's not only got look..tp..talented!!!!....muka seposen jerrr....ok...x sabar nk tgk nex wik nyer episod....oh yah!plg best...ada sorg lelaki macho juga terbabit sama dlm kancah soffiya ini gara gara guer!....ekekekeke......syabas mere baya!!!

No comments:

Post a Comment