Thursday 22 September 2011

tidak sihat~

aku tidak berapa sihat...
sakit kepaler...kejap ada sakit...kejap ilang...kejap rasa nak muntah.....hatoiii....
aku tidak berapa sihat.....
hati sakit berurusan dengan yang selenge....yang huru hara takde punca...
aku tidak berapa sihat...
memikirkan macam macam agenda....
aku tidak berapa sihat......
makan banyak banyak tapi tetap perut mcm kosong...walaupun tidak kubela hantu mahupun setan...
aku tidak berapa sihat...
sana sini mereka bercerita tentang keseronokkan menjadi khalifah bumi....tapi...aku rasa aku hambaNya yang menzalimi diri sendiri...
aku tidak berapa sihat...
sakit bahu...sakit hati...sakit jiwa.....
aku mengubati ketidaksihatan itu dengan...melayari tidur....weeeee~~~

1 comment:

  1. sabar2...weii rilek wei.. (apa ni..kau dan aku masing2 suruh rilek...) hahaha

    ReplyDelete