Thursday 29 September 2011

Moodless Thursday

Sumpah mmg macam hawam j....well....cek bil yang berkait untuk konvolah konon....siyes...x der hati pun nak konvo...mcm x beriye pownnn....ikutkan hati mmg malas gillaassss babasss mau convo...sbb tau on dat day akan berhadapan dgn umat Nabi Muhammad yang banyak....pastu mcm huru hara kompem....pastu mcm prosedur yg ntah apa2...pastu musti akan mcm kesiankan mak apak yang mcm penat....tp kena konvo gak....sbb mak apak nak tgk!....
sambung balik pasal lepas cek bil....sekali bila bukak jer...terpampang.......DENDA LALULINTAS : 4..JUMLAH DENDA RM400....WUUUUTTTTT????hengat aku nak bayar guna bulu??????gila....pastu konon mcm ada botton kat situ ckp untuk DETAIL.....yer...banyak kau punya detail..sekali tekan...kuar detail kalau x bayar ntah apa haram lg....bozo...aku nak detail apa benda yg aku kena saman lah ngokkk....pastu mcm ada nama contact person for further inquiry...hambek...jari guer dh jadi lebam dh kowttt dail....takkkk jhugak angkat....huh!nasib aku cerdik!(x kirelah kau nak kata aku angkat bakul ker haper...aku nak gak ckp aku cerdik..sbbnya....jgn harap aku nak biarkan diaorg terlepas dr soal siasat aku...so mcm google no tepon Bahagian Keselamatan....nak jugak carik no tepon lain!)...so mcm angkat....pastuh yg angkat tuh hatoii.....gila kerek kowtt suara dia...so, aku buat lg kerek dr suara dia....mmg lg keras aku nyer suara...ok...pastuh cek punya cek...benda yang paling vangang sekali adalah.....ada 2 saman tuh are not mine actually!!!....dia gi sebut no plat kereta org lain....pastuh dok tanya aku ada bawak kereta org lain ker....DANGGGGGG!!!!....aku jawab"kalau saya bawak kereta org lain sekali pun.....kalau kereta itu x diregister..u all takkan tau pun itu kereta saya"....tp ni lg best....mmg itu bukan kereta aku...how come boleh kata itu adalah aku punya samannnnnn???????sengal....aku siap ckp...seumur idup saya....saya x pernah bawak kereta kancil....mmg aku hanginnnn!!!...yerla....cuba lah bygkan aku ni innocent jer....gie bawak slip ni gi bayor....sekali...hambik!sbnrnya aku bayar bodoh her.....mmg siyes dh sumpah seranah...maw x marah...korg buat kerja mcm mana?????pastu siap ada slogan tegas amanah jujur bagai.....montot arrrrrr....
FINE!...siyes....pasni....lepas semua ni selesai....mmg x hengen aku jejak kat UiTM SHAH ALAM lg!!!..there is no way aku nak sambung belajar ke haper ker kt UiTM lg....aku x kire lah U lain pun sistem mcm haram ker apa gak ker....tp yg pasti mmg aku buat master dkt UiTM mmg UJIAN yang BESARRR yang amat!....
sumpah x suka buat post marah mcm ni...aku x kire!...aku nak buat jugak.....biar!!...

No comments:

Post a Comment