Monday 26 September 2011

semak

And Finally i've made a decision to deactivate my FB...
yeayyyyy~~~~semoga hidup guer aman damaiii....yer...aku mungkin akan menjadi seperti berikut:

  • tertinggal event kawin..
  • terlepas gosip hot
  • x update member dh beli brg apa
  • x update pencapaian manusia2 lain...
Secara dasarnya...ia hanya terlalu menyemakkan otak....tidak boleh tidak untuk mengetahui apa yg berlaku...sbb fitrah manusia mmg mempunyai daya rasa ingin tahu yg sangat tinggi....dimana ianya akan berakhir dgn kata2 makian di dalam hati "ASSSSOODDDAALLAAA berlagak engkau!"padahal bukan urusan aku untuk menilai keberlagakkan mereka......dan kesudahan natijahnya....aku yang merana otak....kerana terlalu memikirkan wujudnya manusia yang berperangai macam-macam.....

Hidup ini indah...aku tidak mahu berhadapan dengan konflik....sungguh tidak matang namanya...berkecil hati...kerana muka buku keturunan Yahudi itu.....

Mungkin ini jalan yang terbaik...mengetahui maksud kawan yang sebenar....aku ada nombor telefon yang boleh didail....aku ada alamat email yang boleh dilayangkan surat maya.....firasat aku...sekiranya mereka benar2 mempunyai aku di dalam fren list mereka...sudah pasti mereka akan mencari aku...walau di Uganda sekalipun.....dan semoga damai hati itu sentiasa ada.....persetankan mereka yang mahu menikam belakang aku....kerana Allah itu Wujud.....pedulikkan mereka dengan cita-cita mereka....kerna itu bukan urusan hakiki aku....

No comments:

Post a Comment